MYSTERY SHOPPERS

Mystery shopper worden?

Als mystery shopper bij Mystery Guest beoordeel je organisaties op kwaliteit en service en geef je jouw mening over de deskundigheid en klantvriendelijkheid van het personeel. Hoe ervaar jij bijvoorbeeld het bezoek aan een restaurant of winkel? Hoe wordt je te woord gestaan aan de telefoon of hoe beantwoordt de klantenservice jouw vragen? Je kruipt in de huid van ‘gewone’ klanten. Je observeert en rapporteert vervolgens over je bevindingen.
Ons bestand mystery shoppers bestaat uit mensen met allerlei verschillende leeftijden, interesses en achtergronden. Zo kunnen we voor elk onderzoek die mystery shoppers selecteren die passen in het klantenprofiel van onze opdrachtgevers. Op deze wijze garanderen we dat de uitkomsten van een onderzoek een zo reëel mogelijk beeld geven van de beleving van een ‘echte’ klant.

Waar moet je als mystery shopper aan voldoen?

Wil je aan de slag als mystery shopper, dan heb je geen specifieke opleiding nodig. Wel beschik je over een aantal vaardigheden.

Functie-eisen:

• Je kunt objectief en gedetailleerd observeren en rapporteren.

• Je beschikt over een computer met internettoegang.

• Je beschikt over basis computervaardigheden en kunt omgaan met Microsoft Office.

• Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal is een pre.

Waar ga je bijvoorbeeld aan de slag?

Mystery Guest verzorgt onderzoeken voor allerlei verschillende organisaties. Zo kun je worden ingezet als mystery bezoeker van een horecagelegenheid, als mystery gast van een hotel, als mystery cliënt in een ziekenhuis of als mystery klant bij een autodealer. Het werk als mystery guest is superafwisselend en jouw ervaringen geven onze klanten zeer waardevolle informatie!

Wat gebeurt er na je aanmelding?

Na je aanmelding bekijken wij je gegevens en maken we een inschatting voor welke onderzoeken we je kunnen inzetten. Zodra zich een onderzoek voordoet dat past bij jouw profiel, nemen we contact met je op. Je ontvangt vervolgens nadere instructies over de inhoud van het onderzoek en wat we daarin van jou verwachten als mystery shopper.

Tevreden klanten? Schakel Mystery Guest in!

  • Ervaren en betrouwbare mystery shoppers.
  • Gestructureerde onderzoeksaanpak.
  • Heldere rapportages.
  • Al 25 jaar toonaangevend.