ONDERZOEK

Klantbelevingsonderzoek

Wilt u weten wat klanten van u vinden? Hoe ze hun customer journey ervaren en hoe u ervoor zorgt dat uw medewerkers hierbij het verschil maken? Mystery Guest houdt uw organisatie met mystery shopping een spiegel voor en meet de beleving van uw klanten, gasten of patiënten. Met klantbelevingsonderzoek krijgt u feedback vanuit uw eigen klantengroep. Waardevolle feedback waardoor uw organisatie de concurrent nét een stapje voor is.

Feedback vanuit uw eigen doelgroep

De mening van uw klanten is goud waard. Maar hoe komt u erachter hoe zij over u denken, hoe zij het contact met uw medewerkers ervaren? Mystery Guest zet mystery shoppers in die in de huid van uw klant kruipen. Zo krijgt u inzicht in hoe zij bijvoorbeeld de ontvangst in uw hotel of ziekenhuis ervaren, wat zij vinden van de deskundigheid van uw medewerkers, van de procedure bij retourzendingen of van uw deurbeleid. Door mystery shopping ondergaan zij precies dezelfde customer journey als uw andere klanten. Alleen zó krijgt u de feedback waarmee u verder kunt en waarmee u de klantbeleving kunt verbeteren.

Úw wensen centraal

Voorafgaand aan een onderzoek, bepalen we samen de opzet. Welke onderdelen van de customer journey wilt u in het onderzoek betrekken? Wat zijn uw specifieke wensen en vragen? Hoe wilt u de onderzoeksresultaten gepresenteerd hebben en wat wilt u met de uitkomsten doen? Al deze zaken, van onderzoeksopzet tot presentatie van data, stemmen we samen af in een gesprek, face-to-face. Voordat het mystery shopping onderzoek start is volkomen helder wat we gaan onderzoeken en met welk doel.

Mystery shoppers die passen in uw klantprofiel

Voor elk klantbelevingsonderzoek selecteren we die mystery shoppers die passen in uw klantprofiel. Alleen zó krijgt u onderzoeksresultaten die betrouwbaar zijn. Wij beschikken over een uitgebreid bestand mystery shoppers, met uiteenlopend karakterprofielen en verdeeld over verschillende leeftijdscategorieën, opleidingen en interesses. Stuk voor stuk ervaren en betrouwbare mensen die vanuit hun eigen ervaringen feedback geven. Dit zorgt ervoor dat elk onderzoek volledig aansluit op een ‘normale’ situatie en klantbeleving.
"Mystery Guest stelt en denkt met ons mee over hoe we het morgen beter kunnen doen."

Tevreden klanten? Schakel Mystery Guest in!

  • Ervaren en betrouwbare mystery shoppers.
  • Gestructureerde onderzoeksaanpak.
  • Heldere rapportages.
  • Al 25 jaar toonaangevend.