Elke organisatie is anders, elke opdrachtgever is uniek. Welk soort onderzoek u ook inzet, altijd stemmen wij de onderzoeksopzet en presentatie van de resultaten volledig af op uw specifieke wensen. Wij doen onderzoek in Nederland én in België. In België werken we hiervoor samen met Coherences.
Tijdens een visit kunnen de mystery shoppers alle contactmomenten beoordelen. Zowel verbale als non-verbale communicatie, denk bijvoorbeeld ook aan lichaamstaal. Mystery shoppers bezoeken zonder vooraankondiging, op basis van een reële klantbehoefte, een of meerdere van uw locatie(s). Zij beoordelen o.a. het personeel, de uitstraling en inrichting van de locatie en de processen. In het onderzoek staat de beleving van de mystery shopper centraal. Zouden zij een herhaalbezoek overwegen?
Een mystery mailer, mystery caller of mystery WhatsApper benadert op basis van een reële case uw organisatie en doet bijvoorbeeld onderzoek naar de bereikbaarheid en communicatie. Hoe snel wordt bijvoorbeeld de telefoon opgenomen, hoe gaat het personeel om met (voice) mailberichten, hoe snel beantwoorden uw medewerkers vragen via WhatsApp en hoe vriendelijk en deskundig staan ze klanten te woord?
Bij discriminatie-onderzoek kijken we of mensen gelijk behandeld worden. Een voorbeeld van dit type onderzoek is het deurbeleid bij uitgaansgelegenheden. Worden huis- en gedragsregels aan de deur goed toegepast? We onderzoeken of medewerkers bezoekers gelijk behandelen, bijvoorbeeld op basis van godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, geslacht of etnische achtergrond al of niet migrantenachtergrond.