VERBETERTRAJECTEN

Verbetering klantbeleving

U heeft door onderzoek inzicht gekregen in de klantbeleving. U beschikt over data die u vertelt hoe uw organisatie ervoor staat. Data die de vinger feilloos op de zwakke punten legt. Maar wat kunt u met deze data? Met andere woorden: hoe zet u uw inzichten om in verbetering?

 

Van inzicht naar verandering

Natuurlijk wilt u zo snel mogelijk aan de slag met de inzichten die u uit onderzoek hebt verkregen. Dit betekent meestal dat een aantal zaken in uw organisatie moeten veranderen. Soms zijn kleine aanpassingen voldoende, soms is er meer nodig.

Ook kan het zijn dat u uw medewerkers een training wilt aanbieden. Dit kan een maatwerk training zijn voor een groep of een individuele training-on-the-job. Is hier specialistische kennis voor nodig, bijvoorbeeld op het gebied van ICT of coaching, dan schakelen we daarvoor een van onze partners in.

Samenwerkingspartners

Mystery Guest werkt samen met verschillende partnerbedrijven. Zij beschikken over specifieke branchegerichte tools, op maat gemaakte software of trainingsprogramma’s die het beste uit uw medewerkers halen.

Verbetertrajecten 1

Aandacht raakt
Hoe zorg je voor loyale klanten en gasten?

• Presentaties.
• Trainingen in excellente service en coachend leiderschap.

Meer informatie over Aandacht raakt.

Verbetertrajecten 2

Coherences
Voor het optimaliseren van de dialoog tussen klant en medewerkers.

• Mystery shopping België.
• Coaching.

Meer informatie over Coherences.

Tevreden klanten? Schakel Mystery Guest in!

  • Ervaren en betrouwbare mystery shoppers.
  • Gestructureerde onderzoeksaanpak.
  • Heldere rapportages.
  • Al 25 jaar toonaangevend.