AANPAK

Onze aanpak

Als u met Mystery Guest gaat samenwerken, weet u precies waar u aan toe bent. Vanaf de offerte tot de presentatie van de onderzoeksresultaten. Ook krijgt u een duidelijk inzicht in de tijdsfasering van het onderzoek.

Persoonlijke kennismaking

Elk traject start met een gesprek waarin wij met u en uw organisatie kennismaken. Tijdens dit gesprek brengen we uw wensen in kaart en zetten we op een rij wat Mystery Guest voor u kan betekenen. Op basis hiervan verzorgen wij een offerte en realistische tijdsplanning.

Transparante onderzoeksopzet

Voordat wij vervolgens voor u aan de slag gaan, stemmen wij de volledige onderzoeksopzet met u af. Welke onderdelen van de customer journey wilt u in het onderzoek betrekken? Wilt u met het onderzoek uw medewerkers beoordelen, een training samenstellen of zet u onderzoek in omdat u continu wilt werken aan verbetering? Voor een gestructureerde onderzoeksopzet heeft Mystery Guest het CSP-model ontwikkeld. Hierin komen alle aspecten aan bod komen die een rol spelen bij klanttevredenheid. Pas als de opzet is goedgekeurd, start het daadwerkelijke onderzoek.

Heldere presentatie van de onderzoeksresultaten

Voor het presenteren van de onderzoeksresultaten zijn verschillende mogelijkheden. Zo brengt CSP-model de totaalervaring van uw klanten in 

beeld. Ook kunt u kiezen voor een online reportage met daaraan gekoppeld een persoonlijk dashboard waarmee u zelf selecties kunt maken en losse onderdelen uit het onderzoek kunt bekijken en vergelijken.

Privacy statement

Mystery Guest verricht alle onderzoeken en behandelt alle onderzoeksresultaten en hieraan verbonden activiteiten met de uiterste zorgvuldigheid. Wij respecteren de nieuwste privacywetgeving. Alle onderzoekgegevens zijn geanonimiseerd en worden uitsluitend gebruikt voor het onderliggende onderzoek.

Wij werken uitsluitend met medewerkers die, voorafgaand aan het onderzoek, een geheimhoudingsverklaring ondertekenen. Daarnaast houdt Mystery Guest de richtlijnen en de ‘Gedragscode voor Onderzoek en Statistiek’ aan, die zijn opgesteld door de MarktOnderzoekAssociatie (MOA).

Transparante onderzoeksopzet

Voordat wij vervolgens voor u aan de slag gaan, stemmen wij de volledige onderzoeksopzet met u af. Welke onderdelen van de customer journey wilt u in het onderzoek betrekken? Wilt u met het onderzoek uw medewerkers beoordelen, een training samenstellen of zet u onderzoek in omdat u continu wilt werken aan verbetering? Voor een gestructureerde onderzoeksopzet heeft Mystery Guest het CSP-model ontwikkeld. Hierin komen alle aspecten aan bod komen die een rol spelen bij klanttevredenheid. Pas als de opzet is goedgekeurd, start het daadwerkelijke onderzoek.

Heldere presentatie van de onderzoeksresultaten

Voor het presenteren van de onderzoeksresultaten zijn verschillende mogelijkheden. Zo brengt CSP-model de totaalervaring van uw klanten in beeld. Ook kunt u kiezen voor een online reportage met daaraan gekoppeld een persoonlijk dashboard waarmee u zelf selecties kunt maken en losse onderdelen uit het onderzoek kunt bekijken en vergelijken.

Privacy statement

Mystery Guest verricht alle onderzoeken en behandelt alle onderzoeksresultaten en hieraan verbonden activiteiten met de uiterste zorgvuldigheid. Wij respecteren de nieuwste privacywetgeving. Alle onderzoekgegevens zijn geanonimiseerd en worden uitsluitend gebruikt voor het onderliggende onderzoek. Wij werken uitsluitend met medewerkers die, voorafgaand aan het onderzoek, een geheimhoudingsverklaring ondertekenen. Daarnaast houdt Mystery Guest de richtlijnen en de ‘Gedragscode voor Onderzoek en Statistiek’ aan, die zijn opgesteld door de MarktOnderzoekAssociatie (MOA).
Aanpak 1

Tevreden klanten? Schakel Mystery Guest in!

  • Ervaren en betrouwbare mystery shoppers.
  • Gestructureerde onderzoeksaanpak.
  • Heldere rapportages.
  • Al 25 jaar toonaangevend.